لوگو گروه طراحی سایت و سئو لاک پشت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هزینه آمدن به صفحه یک گوگل چقدر است؟

یکی از متداولترین سوالاتی که مشتریان ما در لاک پشت می‌پرسند، این است که هزینه بالا آوردن سایت چقدر است؟ به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که هزینه آمدن به صفحه یک گوگل چقدر است و چه عواملی بر روی آن تاثیر می‌گذارند. پس اگر شما هم با این چالش مواجه هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

10 عامل موثر در هزینه بالا آوردن سایت در سرچ گوگل
راهنمای مطالعه

هزینه بالا آمدن سایت شامل چه مواردی می‌شود؟

زمانی که می‌خواهیم بدانیم که هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟ باید این نکته را در نظر داشته باشیم که در این مورد، دو فاکتور اساسی وجود دارد:

  • هزینه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل
  • هزینه نگه داشتن رتبه به دست آمده

بنابراین اگر قصد دارید که سئو سایت خودتان را به یک شرکت یا شخص بسپارید، باید بدانید که تنها بالا آمدن در صفحه اول گوگل اهمیت ندارد و باقی ماندن در آن هم بسیار مهم است. پس در زمان محاسبه هزینه بالا آوردن سایت باید همه اقداماتی را در نظر بگیرید که در نهایت یک نتیجه ماندگار را برای شما به ارمغان می‌آورند. برای اطمینان از این مسئله توصیه می‌کنیم که تا حد امکان به قراردادهای کوتاه مدت سئو اعتماد نکنید؛ زیرا سئو یک فرایند زمانبر است و برای رسیدن به هدفتان باید صبر داشته باشید.

همچنین بخوانید: سئو سایت چقدر طول میکشد

عوامل موثر بر هزینه بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل

قبل از اینکه بخواهیم پاسخ دقیق به سوال هزینه بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل چقدر است؟ بدهیم، باید بدانیم که این هزینه‌ها شامل چه مواردی می‌شوند. به عبارت بهتر در این قسمت کلیه هزینه‌هایی را که یک کارشناس سئو باید برای بالا آمدن سایت در سرچ گوگل انجام دهد را برای شما فهرست خواهیم کرد.

1- تولید محتوا

مهمترین عاملی که بر روی هزینه بالا آوردن سایت تاثیر دارد، تولید محتوای یونیک و باکیفیت است. شما باید برای هر صفحه از سایت خودتان، محتوایی کاربرپسند تولید کنید که بر اساس اصول سئو بهینه سازی شده باشد. بنابراین هزینه‌هایی که به تولیدکننده محتوای متنی و تصویری پرداخت خواهید کرد، از مواردی هستند که تعیین می‌کنند هزینه آمدن به صفحه یک گوگل چقدر است؟ اگر می‌خواهید این بخش از هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهید، به صفحه تولید محتوا در اصفهان مراجعه کرده و محتوای خودتان را به ما بسپارید.

2- تبلیغات و بازاریابی

از دیگر عواملی که بر روی هزینه بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل تاثیر دارند، می‌توان به تبلیغات اشاره کرد. در صورتی که یک سایت تازه‌کار هستید، استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مانند گوگل ادز می‌تواند کمک زیادی به رشد شما کند. علاوه بر این، انتشار آگهی در پلتفرم‌های آنلاین و تبلیغات کلیکی در سایت‌های دیگر تا حد زیادی بر روی هزینه بالا آمدن در صفحه اول گوگل تاثیر دارند.

3- انتشار رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از هزینه‌هایی که یک کارشناس سئو برای بالا آمدن سایت باید انجام دهد، انتشار رپورتاژ آگهی است. بسته به اینکه در کدام سایت رپورتاژ خود را منتشر می‌کنید، هزینه متفاوتی را باید پرداخت کنید. از سوی دیگر هزینه تولید محتوای متنی و تصویری رپورتاژ را هم باید در این مورد در نظر بگیرید. بنابراین اگر می‌خواهید بدانید که هزینه آمدن به صفحه یک گوگل چقدر است، باید بررسی کنید که چه رقبایی دارید و چه تعداد رپورتاژ برای بالا آوردن سایت نیاز خواهید داشت. همچنین می‌توانید تولید محتوای رپورتاژ آگهی را به ما بسپارید تا بخش زیادی از هزینه‌هایتان صرفه جویی شوند.

همچنین بخوانید: رپورتاژ آگهی چیست

4- تاثیر سختی کلمه کلیدی بر هزینه بالا آوردن سایت

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در تعیین هزینه بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل، سختی کلمه کلیدی است. در زمان تدوین استراتژی سئو، بسیار مهم است که به سراغ کلمه‌های کلیدی بروید که رقابت زیادی بر سر آن‌ها نیست و در عین حال توسط کاربر سرچ می‌شوند. هرچه این کلمه‌های کلیدی طولانی‌تر باشند، هزینه کمتری برای بالا آمدن در آن‌ها نیاز خواهید داشت. بنابراین اگر می‌خواهید با انتخاب درست کلمات کلیدی، هزینه بالا آمدن سایت در سرچ گوگل را کم کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات سئو سایت در تهران لاک پشت است.

5- قدرت رقبا

یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل، قدرت رقبای شما است. برای مثال افرادی که در زمینه خرید و فروش گوشی کار می‌کنند، در مقایسه با کسانی که دستگاه سی ان سی می‌فروشند، احتمالا باید هزینه بیشتری را برای بالا آمدن سایت بپردازند؛ زیرا تعداد و قدرت رقبای آن‌ها بسیار بیشتر است. بنابراین اگر می‌خواهید بدانید که هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چقدر است، باید بدانید که قرار است با چه کسانی رقابت کنید.

6- تاثیر وضعیت فعلی بر هزینه بالا آوردن سایت

زمانی که مشتریان از ما می‌پرسند که هزینه آمدن به صفحه یک گوگل چقدر است، از آن‌ها مقداری زمان می‌گیریم تا بتوانیم وضعیت ابتدایی سایتشان را بررسی کنیم. در صورتی که وبسایت از نظر طراحی و زیرساخت‌های فنی وضعیت خوبی داشته باشد، هزینه بالا آوردن سایت هم کمتر خواهد شد. اما اگر وبسایت نیاز به طراحی UI و UX، بهبود ساختار فنی، اصلاح سایت مپ، افزایش سرعت و مواردی از این قبیل داشته باشد، هزینه بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل هم افزایش پیدا خواهد کرد. البته اگر از پکیج‌های سئو در اصفهان لاک پشت استفاده کنید، همه این موارد، با در نظر گرفتن مناسب‌ترین قیمت برای شما انجام خواهند شد و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه ندارید.

7- تعداد کلمات کلیدی

از دیگر موارد مهمی که در زمان محاسبه هزینه بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل در نظر گرفته می‌شود، تعداد کلمه‌های کلیدی است. کاربران شما برای اینکه به خدمات یا محصولات شما دسترسی پیدا کنند، از عبارت‌ها و راه‌های مختلفی در جستجوی خود استفاده خواهند کرد. بنابراین اینکه تنها بر روی یک یا دو کلمه کلیدی خاص برای یک صفحه تمرکز کنید، کار بسیار اشتباهی است. از سوی دیگر برای اینکه بتوانید سایت خودتان را توسعه دهید، نیاز است که تعداد کلمه‌های کلیدی هدفتان را بالا ببرید؛ در این صورت هرچه تعداد کلمه‌های کلیدی افزایش پیدا کند، هزینه‌های آمدن به صفحه اول گوگل هم بالاتر خواهد رفت.

8- تعداد صفحات سایت

هرچه یک سایت بزرگتر بوده و تعداد صفحه بیشتری داشته باشد، هزینه آمدن به صفحه اول گوگل هم برای آن افزایش خواهد یافت. زیرا صفحات یک وبسایت به هم قدرت و اعتبار انتقال می‌دهند و برای ماندن در صفحه اول گوگل، نیاز است که کل وبسایت را بهینه سازی کنید. در غیر این صورت سئو، زمان و هزینه بیشتری برای شما به دنبال خواهد داشت.

9- تاثیر لینک سازی خارجی بر هزینه بالا آوردن سایت

یک کارشناس سئو برای اینکه بتواند به سایت شما اعتبار ببخشد، نیاز به لینک سازی خارجی و ساخت بک لینک خواهد داشت. به همین دلیل در زمان محاسبه هزینه آمدن به صفحه اول گوگل باید هزینه‌های مربوط به لینک سازی‌های خارجی، برنامه ریزی و اجرای آن‌ها را هم در نظر بگیرید.

10- زمان موردنیاز برای سئو و بهینه سازی سایت

برخی از کارشناسان سئو، هزینه بهینه سازی وبسایت را به صورت ماهیانه از شما دریافت می‌کنند؛ بنابراین طولانی شدن این فرایند، می‌تواند هزینه زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم تا مقاله ما را درباره بالا آمدن سریع سایت در صفحه اول گوگل بخوانید تا بتوانید با آگاهی بیشتری کارشناس سئو سایت خود را انتخاب کرده و با هزینه کمتری به نتیجه برسید.

چگونه می‌توان هزینه بالا آوردن سایت را کم کرد؟

حال شاید از خودتان بپرسید که راه حل لاک پشت برای کم کردن هزینه بالا آوردن سایت چیست؟ باید بگوییم که شما نباید به سئو و بهینه سازی سایت، به عنوان یک هزینه نگاه کنید؛ بلکه این کار در واقع یک سرمایه گذاری است که می‌تواند پس از مدتی، سرمایه‌تان را به شما برگرداند. اما روش‌هایی هم هستند که کمک می‌کنند تا هزینه آمدن به صفحه اول گوگل کاهش پیدا کنند. برای مثال می‌توانید در دوره آموزش سئو در اصفهان شرکت کرده و برخی از کارهای مربوط به بهینه سازی سایت را خودتان انجام دهید؛ همچنین در صورتی که با اصول نگارشی آشنا هستید، می‌توانید محتوای سایتتان را خودتان تولید کنید. البته ما این موارد را در صورتی توصیه می‌کنیم که شما از مهارت کافی برای انجام هریک از این کارها برخوردار باشید؛ در غیر این صورت، انجام غیر اصولی بهینه سازی سایت می‌تواند به آن آسیب زده و در نهایت همه تلاش‌های کارشناس سئو را از بین ببرد.

در نهایت باید بگوییم …

با همه این اوصاف سوال اصلی هنوز به قوت خود باقی است که هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟ باید بگوییم که هیچ کس نمی‌تواند در همان تماس اولیه، پاسخ دقیق را به شما ارائه دهد و این موضوع نیاز به بررسی دارد. سئو سایت بسته به همه عواملی که در این مقاله ذکر کردیم، می‌تواند با تعرفه متفاوت ماهیانه، از 2 تا 10 میلیون تومان به شما ارائه شود. با این حال این که کدام گزینه برای شما بهتر است، باید به صورت کارشناسی ارزیابی شود. می‌توانید با مراجعه به صفحه تعرفه سئو سایت اطلاعات پکیج‌های لاک پشت را بررسی کرده و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول (FAQ)

کم هزینه ترین راه برای بالا آوردن سایت چیست؟

شما می‌توانید از طریق تبلیغات یا گوگل ادز سایت خود را به صفحه اول گوگل بیاورید. اما کم هزینه ترین راه برای بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل، استفاده از ترفندهای سئو و بهینه سازی سایت است که نرخ بازگشت سرمایه زیادی دارد.

چرا باید برای آمدن به صفحه اول گوگل هزینه کنیم؟

آمدن به صفحه اول گوگل باعث کسب درآمد بیشتر و افزایش اعتبار کسب و کار می‌شود. پاسخ کاملتر این سوال را در مقاله چرا به سئو نیاز داریم داده ایم.

به این مقاله امتیاز دهید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + یک =