لوگو گروه طراحی سایت و سئو لاک پشت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مزایای داشتن سایت فروشگاهی

در دنیای امروز مزایای داشتن سایت فروشگاهی برای کسب و کار‌های مختلف به قدری زیاد شده که خیلی از افراد به فکر طراحی وبسایت فروشگاه اینترنتی افتاده‌اند. با این حال هنوز هم هستند کسانی که فکر می‌کنند طراحی سایت فروشگاه آنلاین به جز هزینه اضافه چیزی برای آنها ندارد و کمکی به آنها نخواهد کرد. به همین دلیل در این مقاله از لاک پشت می‌خواهیم به مزایای طراحی سایت فروشگاهی بپردازیم و راهی را برای پول درآوردن در خواب به شما پیشنهاد دهیم.

12 مزیت سایت فروشگاهی
راهنمای مطالعه
  • از بین رفتن محدودیت‌های جغرافیایی

یکی از اصلی‌ترین مزایای داشتن سایت فروشگاهی این است که هیچ محدودیت جغرافیایی برای شما تعریف نمی‌شود و می‌توانید محصولات خود را به سرتاسر کشور بفروشید. به این ترتیب بدون نیاز به افتتاح شعبه در شهر‌های مختلف، افراد شما را می‌شناسند و نیازی به صرف هزینه برای اجاره مکان، نیروی انسانی و دیگر هزینه‌های فروشگاه حضوری نیست. پس همین الان برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان اقدام کنید.

  • جذب مشتری بیشتر، از مزایای طراحی سایت فروشگاهی

فروش بیشتر از طریق طراحی سایت فروشگاهی | آژانس لاک پشت

شاید تا چند سال پیش بسیاری از ایرانیان نسبت به خرید آنلاین بی اعتماد بودند و نمی‌خواستند پول خود را در این سایت‌ها هدر بدهند؛ اما امروزه خرید اینترنتی محصولات مختلف به یک سبک زندگی تبدیل شده و افراد در فضا‌های آنلاین به دنبال اجناس ارزان‌تر و متنوع‌تر هستند. به همین دلیل با داشتن یک سایت فروشگاهی می‌توانید همه این مشتری‌ها را به خود جذب کرده و درآمدتان را چند برابر کنید.

  • کاهش هزینه‌های بازاریابی

وقتی یک فروشگاه را در محلی افتتاح می‌کنید، نیاز است که هزینه زیادی را صرف تبلیغاتی مانند چاپ تراکت یا بازاریابی تلفنی نمایید. اما یکی از مزایای طراحی سایت فروشگاهی این است که این هزینه‌ها را حذف کرده و به جای آن، راه حلی برای سرمایه گذاری به شما معرفی می‌کند. به عبارت بهتر اگر سئو سایت فروشگاهی در اصفهان را به یک شرکت معتبر بسپارید، پس از مدتی کل هزینه‌ای که در این راه صرف کرده‌اید، به شما برمی‌گردد و می‌توانید سود زیادی را بدون نیاز به بازاریابی به دست آورید.

  • افتتاح شعبه 24 ساعته، از مزایای داشتن سایت فروشگاهی

فروش 24 ساعته از طریق طراحی سایت فروشگاهی | آژانس لاک پشت

از بهترین مزایای داشتن سایت فروشگاهی می‌توان به برداشته شدن محدودیت‌های زمانی اشاره کرد. همه افراد می‌توانند در پایان روز، صبح زود یا هر ساعتی که دوست داشته باشند، با استفاده از گوشی یا لپ تاپ خود وارد سایت شما شده و محصولاتتان را بررسی کنند. در نتیجه هیچ محدودیتی برای خرید یا پرداخت در ساعت‌های مختلف شبانه روز وجود ندارد و شما می‌توانید بدون نیاز به استخدام نیروی انسانی اضافه و مصرف انرژی، فروشی راحت را تجربه کنید. البته این به شرطی است که امکانات سایت شما کامل بوده و فرایند خرید مشکل نباشد. در این زمینه می‌توانید مقاله ما درباره لیست امکانات سایت فروشگاهی را مطالعه کنید.

  • اطلاع از نیاز و علایق مشتریان

یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت فروشگاهی این است که می‌توانید خیلی راحت از علایق و سلیقه مشتریان خود اطلاع پیدا کرده و برای تامین محصولات جدید برنامه ریزی کنید. برای مثال اگر مشتریان به طور دائمی‌ از پشتیبانی شما تقاضای یک محصول خاص را می‌کنند یا یکی از محصولاتتان خیلی زود تمام می‌شود، قطعا می‌توانید از طریق شارژ دوباره آن سود بیشتری را به دست آورید.

  • امکان ارائه قیمت‌های بهتر

فروش بدون واسطه محصول یا خدمات از طریق سایت فروشگاهی

زمانی که نیازی به صرف هزینه برای اجاره مکان، تامین نیروی انسانی یا پرداخت قبض نداشته باشید، می‌توانید قیمت بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید. به همین دلیل از اصلی‌ترین مزایای داشتن سایت فروشگاهی امکان ارائه قیمت رقابتی است که باعث می‌شود مشتریان بیشتری به شما جذب شوند و شما را به دیگران معرفی کنند.

  • امکان رشد سریع

تجربه ما در طراحی وبسایت فروشگاه اینترنتی نشان داده که این کسب و کار‌ها خیلی زودتر از کسب و کار‌های حضوری رشد پیدا می‌کنند. زیرا هزینه موردنیاز برای جذب مشتری کمتر خواهد شد و بر خلاف شبکه‌های اجتماعی، نیازی به نیروی انسانی اضافی برای پاسخگویی به مشتریان وجود ندارد. به همین دلیل صاحبان کسب و کار فرصت بیشتری برای کار کردن بر روی ایده‌های رشد داشته و می‌توانند سریعتر به اهداف خود برسند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می‌دهیم مقاله دلایل نیاز کسب و کارهای اینستاگرامی به سایت را مطالعه کنید.

  • افزایش اعتبار برند

افزایش اعتبار برند با طراحی سایت فروشگاهی

با داشتن یک سایت فروشگاهی رفته رفته افراد بیشتری شما را خواهند شناخت و برندتان را به دیگران معرفی خواهند کرد. در نتیجه اعتبار برندتان روز به روز زیادتر شده و در سطح استانهای مختلف شناخته می‌شوید.البته باید بدانید که این موضوع هم به طور مستقیم با سئو سایت شما ارتباط دارد؛ یعنی اگر سئو سایت را به درستی انجام ندهید و در صفحه اول نتایج جستجو حضور نداشته باشید، نمی‌توانید از مزایای طراحی سایت فروشگاهی بهره مند شوید. در این مورد می‌توانید مقاله ارتباط سئو و برندینگ را مطالعه کنید.

  • مدیریت آسان

از دیگر مزایای داشتن سایت فروشگاهی، امکان مدیریت آسان فروشگاه و محصولات است. با استفاده از این سایت دیگر نیازی نیست که به همه محصولات دزدگیر بزنید یا افرادی مامور کنید تا موجودی کار‌ها را چک کنند؛ زیرا پس از فروش هر محصول، به طور خودکار موجودی آن به روز رسانی می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر چند وقت یک بار، برچسب قیمت‌ها را به روز رسانی کنید.

  • امکان فروش محصول به خارج از کشور

اگر در زمینه فروش صنایع دستی یا محصولات الکترونیکی کار می‌کنید و یا هر محصولی دارید که مشتریان خارجی تقاضای خرید آن را داشته باشند، می‌توانند با داشتن سایت فروشگاه اینترنتی به راحتی به این هدف دست پیدا کنید. تنها کافی است یک درگاه پرداخت بین المللی مانند پی پال را بر روی سایت خود نصب کرده و در صورت نیاز، سایت را به صورت چندزبانه طراحی کنید تا مشتریان خارجی به سمت شما جلب شوند.

  • آزادی بیشتر مشتریان، از مزایای داشتن سایت فروشگاهی

ساخت فضای نامحدود برای کاربران با طراحی سایت فروشگاهی

یکی از اصلیترین مزایای داشتن سایت فروشگاهی این است که مشتریان کاملا احساس راحتی می‌کنند و حس معذب بودن در برابر فروشنده یا پرسنل را ندارند. در نتیجه می‌توانند حتی برای ساعت‌ها، در سایت شما جستجو کنند و محصولات مختلف را مشاهده نمایند. این موضوع می‌تواند به فروش بیشتر محصولات هم کمک کند؛ زیرا در جستجوی بیشتر ممکن است مشتریان محصولاتی را مشاهده کنند که به نظرشان جذاب برسد و همان موقع آن را به سبد خرید خود اضافه کنند.

  • نداشتن محدودیت در ارائه محصولات

از دیگر مزایای طراحی سایت فروشگاهی این است که شما دیگر به ارائه چند نمونه محدود از محصولات محدود نخواهید شد و می‌توانید خیلی راحت سبد محصولاتتان را گسترش دهید. برای مثال اگر کار خود را با فروش لباس‌های مجلسی شروع کرده‌اید، می‌توانید رفته رفته لباس‌های راحتی، لباس کودک، ست‌های اسپرت و دیگر انواع پوشاک را به سایت اضافه کرده و محصولاتتان را گسترش دهید.

طراحی سایت فروشگاهی را به چه کسی بسپاریم؟

حال که با مزایای طراحی سایت فروشگاهی آشنا شدید، بهتر است به سراغ بهترین شرکت در زمینه طراحی این نوع سایت‌ها بروید تا بتواند امکان بهره مندی از این مزایا را برای شما فراهم کند. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ لاک پشت انواع سایت‌های فروشگاهی را با طراحی اختصاصی طراحی کرده و سرعت سایت را کاملا بهینه می‌کنیم تا مشتری شما در زمان وبگردی، مشکلی نداشته باشد.

همچنین از رنگ‌های متنوع استفاده کرده و طراحی صفحات مختلف را به صورت کاملا ویژه انجام می‌دهیم تا بتوانید نسبت به رقبای خودتان متمایز شوید. همچنین می‌توانید برای سئو سایت فروشگاهی هم از خدمات ما استفاده کنید تا با صرف کمترین هزینه، بیشترین فروش را تجربه کنید.

در نهایت باید بگوییم …

بهره مندی از مزایای طراحی سایت فروشگاهی وابسته به طراحی سایت و سئو اصولی است؛ در غیر این صورت شما تنها یک هزینه اضافه صرف کرده‌اید که کمکی به افزایش درآمدتان نکرده است. به همین دلیل باید این کار را به یک شرکت متخصص و باتجربه بسپارید که بهترین امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد. ما در این مقاله از لاک پشت به بررسی مزایای داشتن سایت فروشگاهی پرداختیم و می‌توانیم به شما کمک کنیم که از همه این مزیت‌ها استفاده کنید.

سوالات متداول

مزایای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس چیست؟

یکی از اصلیترین مزایای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس این است که شما می‌توانید قالب‌های بسیار متنوعی را در آن پیدا کنید که امکان طراحی یک فروشگاه حرفه‌ای را برایتان فراهم می‌کند. همچنین سایت‌های طراحی شده با وردپرس معمولا هزینه بسیار کمتری برای شما خواهند داشت.

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی بستگی به امکانات سایت و نیازمندی‌های طراحی دارد؛ در نتیجه برای اطلاع از این موضوع بهتر است با متخصصان طراحی سایت لاک پشت تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 1 =