لوگو گروه طراحی سایت و سئو لاک پشت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خدمات گرافیکی شامل چیست؟

امروزه بیشتر شرکت‌ها در زمینه ارائه انواع خدمات طراحی گرافیک کار می‌کنند و این گزینه را به فهرست خدمات خود اضافه کرده‌اند. اما بسیاری از افراد مفهوم دقیق این خدمات را نمی‌شناسند و نمی‌دانند که دقیقا باید چه انتظاراتی از یک شرکت ارائه دهنده خدمات گرافیکی داشته باشند. به همین دلیل در این مقاله از لاک پشت می‌خواهیم به شما بگوییم که خدمات گرافیکی شامل چیست و فهرست کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی انواع خدمات گرافیکی
راهنمای مطالعه

خدمات گرافیک چیست؟

خدمات گرافیکی مجموعه‌ای از کارهایی هستند که به مضامین چندرسانه‌ای مربوط می‌شوند و برای جلب نظر مخاطبان بسیار کاربرد دارند. این نوع از خدمات معمولا با هدف تبلیغات یا خارج کردن یک صفحه یا محتوا از یکنواختی ارائه می‌شوند و نقش زیادی در افزایش جذابیت یک موضوع خواهند داشت. به همین دلیل است که انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات گرافیکی اهمیت زیادی دارد و حتما باید به سراغ کسی بروید که در این زمینه‌ها تجربه زیادی داشته باشد. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ لاک پشت انواع خدمات گرافیکی را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید برای اطلاع از لیست قیمت تعرفه خدمات طراحی گرافیک با ما تماس بگیرید.

طراحی گرافیک شامل چیست؟

حال که دانستیم خدمات گرافیکی چیست و چه مزیت‌هایی دارد، می‌خواهیم فهرستی از این خدمات را به شما ارائه دهیم و بگوییم که طراحی گرافیک شامل چیست؟

طراحی گرافیک شامل 9 خدمت میباشد که در ادامه توضیح خواهیم داد | آژانس ایده لاک پشت

مهم‌ترین مواردی که در این لیست قرار می‌گیرند، عبارت‌اند از:

  • طراحی لوگو

اگر از شما بپرسند که مهم‌ترین قسمت خدمات گرافیکی شامل چیست؟ باید طراحی لوگو را به شما معرفی کنیم. هر برندی چه در فضای واقعی مشغول به کار باشد و چه در فضای مجازی کار کند، نیاز به داشتن یک لوگوی منحصر به فرد دارد که آن را از سایر رقبا متمایز میکند. لوگوی شما به نوعی بیان کننده داستان برند شما است و می‌تواند در یک نگاه، ماهیت کسب و کارتان را به مخاطب بفهماند. بنابراین لازم است که برای طراحی آن سرمایه گذاری کنید تا با بزرگتر شدن کسب و کارتان، همچنان بتواند نماینده ای از اصالت برندتان باشد. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ لاک پشت با ارائه خدمات طراحی لوگو در اصفهان و طراحی لوگو در تهران در خدمت شما هستیم.

طراحی لوگو

  • طراحی کارت ویزیت

یکی دیگر از خدمات طراحی گرافیک مربوط به طراحی کارت ویزیت می‌شود که تقریبا برای همه افرادی که یک بیزنس شخصی راه انداخته‌اند یا اینکه صاحب یک شرکت هستند، الزامی است. با استفاده از کارت ویزیت شما می‌توانید اطلاعات مربوط به تماس، آدرس و ویژگی‌های برجسته برند خود را به صورت خیلی کوتاه و مختصر به مخاطب معرفی کنید تا هر زمان که نیاز به خدمات مشابه داشته باشد، با شما تماس بگیرد. در طراحی کارت ویزیت، پیدا کردن نکات کلیدی و مهم برای چاپ کردن بر روی این کارت و تشخیص درست ابعاد بسیار اهمیت دارد؛ به همین دلیل لازم است که این کار را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید.

طراحی کارت ویزیت

  • طراحی ست اداری

زمانی که می‌خواهیم به سوال خدمات گرافیکی شامل چیست پاسخ دهیم، بسیاری از افراد این گزینه را از قلم می‌اندازند. این در حالی است که طراحی ست اداری برای برندسازی و جذب مشتری بسیار اهمیت دارد؛ برای مثال اینکه شما قراردادها یا نامه‌هایتان را بر روی کاغذهایی با سربرگ مربوط به شرکت خودتان بنویسید و در پاکت‌های مرتبط با برندتان ارسال کنید، در جذب مشتری بسیار اهمیت دارد.

از سوی دیگر اگر با خودکاری که لوگو و اسم برندتان بر روی آن قرار دارد بنویسید و در ریزترین جزئیات شرکتتان از نماد تجاری‌تان استفاده کنید، می‌تواند در جلب اعتماد مشتری تاثیر زیادی بر جای بگذارد. ما در گروه لاک پشت خدمات مربوط به طراحی ست اداری در اصفهان را ارائه می‌دهیم و انواع کاغذهای سربرگ دار، پاکت نامه و دیگر لوازم‌التحریر را برای شما طراحی می‌کنیم.

طراحی سربرگ A4 و A5

  • طراحی بسته‌بندی

اگر بپرسید که چالش‌برانگیزترین خدمات طراحی گرافیک شامل چیست؟ ما طراحی بسته‌بندی را به شما معرفی می‌کنیم. برای بسیاری از تولیدکنندگان و کسانی که فروشگاه آنلاین دارند، داشتن یک بسته‌بندی جذاب می‌تواند یکی از موثرترین ترفندها در جذب مشتری باشد. به همین دلیل حتما باید این کار را به یک طراح حرفه‌ای بسپارید که فونت مناسب را برای شما انتخاب کند، ابعاد را متناسب با محصولاتتان تنظیم نماید و ملاحظات چاپ را هم در نظر بگیرد.

از سوی دیگر در طراحی بسته‌بندی باید همه اطلاعات مربوط به محصول با جزئیات ذکر شود تا مشتری بتواند بدون نیاز به سوال کردن، اطلاعات موردنیاز خود را پیدا کند. جذاب بودن بسته‌بندی هم از مهم‌ترین نکات است که می‌تواند در قالب شکل‌های خاص یا استفاده از المان‌های مربوط به حوزه کسب و کار شما خود را نشان دهد.

  • طراحی هدایای تبلیغاتی

امروزه یکی از المان‌های اصلی در کمپین‌های بازاریابی بیشتر شرکت‌ها، هدایای تبلیغاتی مانند خودکار، تقویم یا سررسید است. برای اینکه این هدایای تبلیغاتی کاربردی باشند و در عین حال مشتریان را به شما جذب کنند، نیاز است که طراحی جذابی داشته باشند. به همین دلیل یکی از بخش‌های اصلی در خدمات طراحی گرافیک به طراحی هدایای تبلیغاتی اختصاص دارد که در آن جلد سررسیدها، طراحی صفحات، تقویم‌های رومیزی یا دیواری، تقویم‌های دفترچه‌ای، لوازم‌التحریر، پیکسل و دیگر موارد بر اساس سلیقه شما طراحی می‌شوند.

  • طراحی کاتالوگ و بروشور

برای معرفی محصولات و خدمات، هیچ چیزی بهتر است طراحی کاتالوگ و بروشور نیست. به همین دلیل در پاسخ به سوال جذاب‌ترین بخش خدمات گرافیکی شامل چیست می‌توانیم طراحی کاتالوگ و بروشور را معرفی کنیم. جالب است که این بخش به محدوده کاری خاصی محدود نشده و همه افراد از صنعتگران گرفته تا طراحان مبل و لباس می‌توانند از آن استفاده کنند. بنابراین اگر تعداد زیادی محصول دارید و به دنبال بهترین راه برای معرفی آنها می‌گردید یا می‌خواهید یک توضیح کامل از همه محصولاتتان را در شعبه‌ها و نمایندگی‌ها قرار دهید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات طراحی کاتالوگ و بروشور در اصفهان است.

  • ساخت تیزرهای تبلیغاتی

بیشتر استودیوهای تبلیغاتی، جایی را برای تهیه فیلم در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید با استفاده از آن تیزرهای تبلیغاتی مربوط به معرفی برند یا محصولات خود را بسازید. با این حال اگر از ما بپرسید که پرهزینه‌ترین بخش طراحی گرافیک شامل چیست؟ ما تیزرهای تبلیغاتی را به شما معرفی می‌کنیم. زیرا این تیزرها نیاز به صرف زمان زیاد برای ساخت، ایده پردازی و تدوین دارند و همه اینها می‌تواند هزینه بسیار زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد؛ به همین دلیل حتما باید این کار را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید.

  • طراحی UI و UX سایت

از دیگر خدمات طراحی گرافیک که در گروه لاک پشت هم ارائه می‌شود، می‌توان به طراحی UI و UX سایت یا طراحی پروتوتایپ اختصاصی اشاره کرد. هر سایتی برای اینکه بتواند نظر مشتریان را به خود جذب کند، نیاز است که طراحی زیبا و در عین حال کاربردی داشته باشد. به همین دلیل باید حتما این کار را به یک متخصص بسپارید که با بررسی رقبای شما، بهترین طراحی برای صفحه اول ارائه دهد. در این طراحی باید اصول دسترسی به قسمت‌های مهم به خوبی رعایت شده باشد و مشتری بدون نیاز به جستجوی زیاد بتواند نیازهای خود را برطرف کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مقاله کاربرد پروتوتایپ در طراحی سایت را مطالعه کنید.

  • طراحی لوگو موشن

بهترین راه جذب مشتری از طریق طراحی گرافیک شامل چیست؟ طراحی لوگو موشن همان راهی است که شما دنبال آن می‌گردید و می‌تواند با استفاده از لوگوی شما، بهترین ارائه را از کسب و کارتان ایجاد کند. این ویدئو را می‌توانید در ابتدا و انتهای ویدئوهای معرفی محصولات و خدمات مورداستفاده قرار داده و به برند خود ارزش بیشتری بدهید. از سوی دیگر با این کار، لوگویتان بهتر در ذهن مخاطب می‌ماند و می‌تواند تا مدت‌ها شما را با این ویدئوی جذاب به خاطر بیاورد. شما می‌توانید برای استفاده از خدمات طراحی لوگو موشن در اصفهان بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

خدمات گرافیکی را از چه کسی بخواهیم؟

تا اینجای کار توضیح دادیم که خدمات گرافیکی شامل چیست و برخی از آنها را به شما معرفی کردیم. اما سوال اینجا است که این خدمات را باید از چه شرکت‌هایی دریافت کنیم؟ به طور معمول آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ بیشتر خدمات گرافیکی برای کمک به کسب و کارهای آنلاین را ارائه می‌دهند. اما برای خدمات حرفه‌ای‌تر مانند ساخت تیزر تبلیغاتی یا چاپ باید به شرکت‌های فعال در حوزه تبلیغات یا چاپخانه‌ها مراجعه کنید.

در نهایت باید بگوییم…

در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که طراحی گرافیک شامل چیست؟ باید بدانید که امروزه شرکتهای زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند؛ اما همه آنها نمی‌توانند خدمات باکیفیتی را به شما ارائه دهند. به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که به سراغ یک شرکت باتجربه در این زمینه بروید و بهترین راه برای پیدا کردن چنین شرکتی، بررسی نمونه کارهای آن است.

سوالات متداول

عوامل موثر بر تعرفه خدمات گرافیکی شامل چیست؟

نوع کسب و کار، نوع خدمت موردنیاز، تعداد سفارش و شرکت ارائه دهنده خدمات از اصلی‌ترین عوامل موثر بر تعرفه‌ها هستند.

خدمات گرافیکی برای چه کسانی مناسب هستند؟

همه کسب و کارهایی که به دنبال رشد و جذب مشتری هستند و می‌خواهند از رقبای خود متمایز شوند، نیاز به استفاده از خدمات گرافیکی دارند.

به این مقاله امتیاز دهید.

3.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 4 =