لوگو گروه طراحی سایت و سئو لاک پشت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

10 دلیل نیاز کسب و کارها به داشتن وبسایت

با وجود گسترش اینترنت، دلایل نیاز به سایت هنوز هم برای بسیاری از افراد روشن نیست و نمی‌دانند که چرا باید هزینه طراحی وب سایت را پرداخت کنند. به همین دلیل در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکیتنگ لاک پشت می‌خواهیم به بررسی دلایل اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارهای امروزی بپردازیم . مزیت‌های آن را بررسی کنیم.

توضیح 10 دلیل برای نیاز کسب و کار ها به سایت
راهنمای مطالعه

1- دسترسی دائمی مشتریان به کسب و کار شما

یکی از مهمترین دلایل نیاز به سایت این است که مشتریان می‌توانند در هر زمانی که شبانه روز به خدمات شما دسترسی پیدا کنند؛ در نتیجه فروش و ارائه خدمات، تنها به ساعت‌های حضور شما در شرکت یا فروشگاه خلاصه نمی‌شود. با همکاری بهترین شرکت طراحی وب سایت در تهران می‌توانید حتی بدون اینکه خودتان کاری انجام دهید، به راحتی خدماتتان را به مشتریان معرفی و از این طریق کسب درآمد کنید.

2- دلیل اهمیت طراحی سایت برای تبدیل شدن به برند

امروزه افراد بیشتر زمان خود را در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌ها می‌گذرانند؛ در نتیجه کسانی می‌توانند شناخته شده و محصولات خود را بفروشند که جایگاهی در فضای اینترنت داشته باشند.

طراحی سایت چه تاثیری در برندینگ دارد؟

این موضوع از دلایل اهمیت طراحی سایت برای کسب و کارهای تازه ای است که می‌خواهند مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کرده و تبدیل به یک برند شوند. با هزینه کردن برای طراحی سایت و سئو دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای تبلیغات محیطی یا تلویزیونی برای شناخته شدن ندارید.

3- داشتن یک رسانه شخصی با طراحی وب سایت

یک مزیت داشتن سایت این است که شما رسانه ای شخصی برای معرفی خدمات و محصولاتتان در اختیار دارید. بسیاری از افراد به این موضوع فکر می‌کنند که چرا باید با وجود پلتفرم‌های رایگانی مانند اینستاگرام، برای طراحی وب سایت هزینه کنند؟ همانطور که در مقاله دلایل نیاز کسب و کارهای اینستاگرامی به وب سایت توضیح دادیم، اینستا فضایی است که متعلق به شما نیست و بر اساس قوانین خاص خود کنترل می‌شود. به همین دلیل هر لحظه ممکن است به دلیل تغییر در قوانین، صفحه شما به صورت کلی از دسترس خارج شود. این نگرانی با داشتن وبسایت دیگر وجود نخواهد داشت.

4- کم کردن هزینه های مدیریت کسب و کار

یکی از مهمترین دلایل نیاز به سایت کم کردن هزینه‌های مربوط به کسب و کار است. شاید با خودتان فکر کنید که حتی با در نظر گرفتن تعرفه طراحی سایت وردپرس به عنوان ارزانترین CMS، باز هم طراحی وبسایت هزینه‌های زیادی دارد. از سوی دیگر برای دیده شدن در گوگل هم نیاز به سئو خواهید داشت که این موضوع هم هزینه جداگانه ای برای شما به دنبال دارد. اما برای یک لحظه فکر کنید که اگر بخواهید در همه شهرهای ایران و حتی در دوره افتاده ترین نقاط، یک شعبه از کسب و کار خود را افتتاح کنید، چقدر هزینه برایتان خواهد داشت؟ طراحی وب سایت می‌تواند به شما کمک کند که تنها با یک بار هزینه کردن، در همه جای ایران شعبه داشته باشید و حتی در خواب هم کسب درآمد کنید.

5- دلایل اهمیت طراحی سایت برای جلوگیری از اتلاف وقت

از دیگر دلایل اهمیت طراحی سایت می‌توان به جلوگیری از اتلاف زمان شما اشاره کرد. در بسیاری از موارد پیش آمده که شما درب فروشگاه خود را باز کرده اید، اما تا مدت زیادی هیچ مشتری وارد آن نشده است.

ارتباط طراحی سایت و صرفه جویی در زمان | دیجیتال مارکتینگ با لاک پشت

به این ترتیب هم نتوانسته اید به کارهای دیگر بپردازید و هم اینکه فروشی را به دست نیاورده اید. اما با داشتن یک وب سایت می‌توانید با خیال راحت به سفر بروید، کارهای اداری خود را انجام دهید یا حتی با داشتن یک شغل دولتی، از این طریق هم کسب درآمد کنید.

6- کاهش هزینه تبلیغات

خیلی از کسب و کارهای تازه بخش زیادی از بودجه خود را صرف تبلیغات می‌کنند و همین موضوع باعث نگرانی آن‌ها خواهد شد. اما کاهش هزینه‌ها از دلایل نیاز به سایت برای کسب و کارهای نوپا است؛ در صورتی که طراحی وب سایت خود را به یک شرکت معتبر بسپارید، می‌توانید مشتریان را جذب کنید. همچنین هزینه کردن برای سئو سایت در تهران هم به شما کمک می‌کند تا از استخدام بازاریاب یا ابزارهای تبلیغاتی دیگر بی نیاز شوید و همواره موتورهای جستجو مشغول تبلیغ کردن سایت شما باشند.

7- دلایل اهمیت طراحی سایت در افزایش اعتبار برند

شاید این موضوع برای شما هم پیش آمده باشد که ترجیح دهید خرید خود را از فروشگاهی انجام دهید که مدت زمان بیشتری از افتتاح آن می‌گذرد. این موضوع، کار را برای کسب و کارهای تازه بسیار سخت خواهد کرد! زیرا مدت زمان زیادی را باید برای اثبات قابل اعتماد بودن خود صرف کنند. این در حالی است که در دنیای کسب و کارهای مجازی، تشخیص اینکه یک وبسایت از چه زمانی کار خود را آغاز کرده کار چندان راحتی نیست؛ تنها کافی است شما در رتبه‌های برتر نتایج جستجو قرار گرفته باشید تا نظر کاربر به شما جلب شود.

8- مزیت داشتن سایت در شناخت مشتریان

یکی از مزایای داشتن وب سایت و دلایل نیاز سایت این است که شما می‌توانید به راحتی با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید. در سایر پلتفرم‌های آنلاین و حضوری، دایره مخاطبان بسیار گسترده هستند و دسترسی به کاربران هدف را دشوار می‌کنند.

طراحی سایت شما را در بین مشتریان هدف مشهور می کند.

برای مثال برای افتتاح فست فود در یک محله هزینه زیادی نیاز است؛ اما آیا می‌توان تضمین کرد که همه افراد در آن مکان به فست فود علاقه دارند؟ در طراحی وب سایت همه چیز کاملا در نقطه مقابل قرار می‌گیرد و می‌توان به درصد بالایی تضمین داد که همه افرادی که وارد وبسایت شما می‌شوند، حتما به خدمات شما نیاز دارند و با احتمال بالاتری تبدیل به مشتری خواهند شد.

9- ارتباط مستقیم با مخاطبان

یکی از دلایل اهمیت طراحی سایت این است که شما می‌توانید به صورت مستقیم با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و رفتار آن‌ها را موردارزیابی قرار دهید. با داشتن سایت، می‌توانید ببینید که کدام یک از خدماتتان بیشترین بازدهی را برای شما داشته اند یا اینکه مخاطبان از چه طریقی به سایت شما وارد شده اند. برای مثال اگر کاربرانی که با موبایل وارد سایت شده اند بیشتر باشد، به این نتیجه می‌رسید که باید انرژی بیشتری را برای آن‌ها صرف کنید. به این ترتیب مسیر کسب و کارتان هدفمندتر شده و زودتر می‌توانید به نتیجه برسید.

10- شناخت آسانتر رقبا

یکی از مهمترین مواردی که می‌تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند این است که روند طی شده توسط رقبا را موردبررسی قرار دهد. از دلایل نیاز به سایت این است که راحتتر می‌توانید رقبایتان را بشناسید و ببینید که برای جذب مشتری بیشتر، چه مسیری را طی کرده اند. با این کار می‌توانید هزینه‌ها را در مسیر هدفمندتری خرج کنید و مطمئن باشید که نرخ بازگشت سرمایه تان بیشتر خواهد بود.

در نهایت باید بگوییم …

دلایل اهمیت طراحی سایت در دنیای امروز تقریبا روشن است و هر کسی برای رشد کسب و کار و کسب اعتبار آن را درک خواهد کرد. با این حال برخی از افراد به دلایلی مانند بالا بودن هزینه‌ها یا عدم اطمینان از بازگشت سرمایه، از انجام این کار خودداری می‌کنند. در این مقاله از لاک پشت 10 مورد از دلایل نیاز به سایت را برای کسب و کارهای مختلف بیان کردیم. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت و سئو با ما در لاک پشت تماس بگیرید.

سوالات متداول (FAQ)

آیا برای تبدیل شدن به برند، طراحی سایت کافی است؟

خیر. طراحی وب سایت ابتدای مسیری است که شما باید برای تبدیل شدن به یک برند طی کنید. در زمینه برندسازی و رشد کسب و کار، نیاز به استفاده از خدمات سئو در اصفهان دارید که به کسب رتبه‌های برتر و دیده شدن کمک می‌کنند.

چگونه می‌توان بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کرد؟

برای اینکه یک سایت خوب داشته باشید و بتوانید از همه مزیت‌های گفته شده در این مقاله بهره مند شوید، نیاز به همکاری با یک شرکت طراحی وب سایت قوی و حرفه ای دارید. برای یافتن چنین شرکتی پیشنهاد می‌دهیم مقاله نکات مهم در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت را مطالعه کنید.

به این مقاله امتیاز دهید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 5 =