لوگو گروه طراحی سایت و سئو لاک پشت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آموزش گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی به صورت گام به گام و تصویری

آموزش گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی یا اینماد یک مرحله مهم پس از تکمیل فرایند طراحی سایت است که صاحبان کسب و کار به آن نیاز دارند. به همین دلیل در این مقاله از لاک پشت تصمیم گرفتیم تا آموزش گرفتن اینماد را در قالب یک راهنمای جامع و تصویری در اختیار شما قرار دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

آموزش دریافت نماد اعتماد الکترونیکی
راهنمای مطالعه

شرایط دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

11 شرط برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک | گروه لاک پشت

در ابتدای آموزش گرفتن اینماد باید بدانید که آیا اصلا به آن نیاز دارید یا نه؟ اصلیترین شرایط دریافت نماد الکترونیک عبارتند از:

  • داشتن سن حداقل 18 سال برای مدیر کسب و کار و صاحب امتیاز آن
  • گرفتن حکم رشد از دادگاه و گواهی صلاحیت از پلیس نظارت بر اماکن ناجا در صورت کمتر از 18 سال بودن تقاضا دهنده
  • داشتن یک وبسایت برای ارائه خدمات یا فروش محصولات (وبسایت‌هایی که جنبه اطلاع رسانی دارند، نیازی به دریافت اینماد نخواهند داشت.)
  • درج قیمت کالاها و خدمات در وبسایت
  • وجود اطلاعات دقیق مانند شماره تلفن، راه‌های ارتباطی و آدرس در قسمت تماس با ما و درباره ما در وبسایت
  • ارائه اطلاعات دقیق درباره نحوه مرجوع کردن کالاها، ارسال آن‌ها و ارائه خدمات به مشتریان در وبسایت
  • امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین از طریق وبسایت
  • امکان مشاهده پیش فاکتور و مبلغ قابل پرداخت در سایت، قبل از نهایی شدن ثبت سفارش
  • درج قوانین مربوط به مصرف کننده در وبسایت
  • یکسان بودن نام صاحب دامنه سایت و فرد تقاضا دهنده برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک برای اشخاص حقیقی
  • یکسان بودن نام صاحب دامنه سایت و یکی از اعضای هیئت مدیره برای گرفتن اینماد برای اشخاص حقوقی

همانطور که مشاهده می‌شود، بسیاری از شرایطی که شما برای دریافت نماد الکترونیکی به آن نیاز دارید، مربوط به قسمت طراحی سایت است. به همین دلیل لازم است که طراحی وب سایت خود را به یک شخص متخصص بسپارید که با این قسمت‌ها به خوبی آشنایی دارد. با استفاده از خدمات طراحی سایت در تهران لاک پشت می‌توانید خیال خودتان را از برآورده شدن همه این شرایط راحت کنید.

مدارک موردنیاز برای گرفتن نماد الکترونیک

پس از اینکه مطمئن شدید شرایط دریافت اینماد را دارید، به سراغ مرحله دوم از آموزش دریافت نماد اعتماد الکترونیک می‌رویم.

چه مدارکی برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک یا اینماد نیاز است؟

قبل از اینکه وارد سایت شوید، باید تصاویر اسکن شده مدارک زیر را آماده کنید. همچنین اطلاعاتی را هم باید به صورت دستی وارد کنید که از قرار زیر هستند:

  • کارت ملی (روی کارت)
  • صفحه اول شناسنامه
  • کارت پایان خدمت (برای آقایان)
  • تصویر پرسنلی (اختیاری)
  • شماره موبایل متقاضی و مدیر شرکت
  • شماره ثابت متقاضی و شرکت
  • تصویر شناسنامه و کارت ملی هیئت مدیره و مدیر عامل (برای اشخاص حقوقی)
  • ایمیل info به آدرس دامنه سایت (برای مثال در سایت لاک پشت این آدرس به صورت info@lockposht.com است.)

آموزش گرفتن نماد الکترونیک به صورت گام به گام برای اشخاص حقیقی

در ادامه قصد داریم تا آموزش ثبت نام در اینماد را به صورت تصویری و گام به گام به شما ارائه دهیم. دقت کنید که این مراحل برای اشخاص حقیقی آورده شده که دارای حقوق و مسئولیت‌های شخصی هستند. بهتر است همزمان با خواندن این مقاله، هر مرحله را انجام دهید که هیچ موردی را فراموش نکنید.

مرحله اول: ثبت نام در اینماد

در مرحله اول گرفتن نماد الکترونیک باید وارد سایتی به آدرس https://enamad.ir شوید؛ پس از این کار، دکمه ورود به سامانه را بزنید.

نحوه ثبت نام در سایت اینماد و دریافت نماد الکترونیک | آژانس دیجیتال مارکتینگ لاک پشت

در صورتی که قبلا فرایند ثبت نام را طی کرده باشید، می‌توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه نماد الکترونیک شوید. اما اگر به تازگی این فرایند را آغاز کرده اید، باید بر روی گزینه ایجاد حساب کاربری در روبروی قسمت آیا در سامانه حساب کاربری ندارید؟ کلیک کنید. پس از کلیک بر روی این لینک، مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  • در قسمت نوع شخصیت، گزینه شخص حقیقی، تبعه ایران را انتخاب کنید.
  • سپس فرمی برای شما ظاهر می‌شود که باید اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، کد ملی، آدرس ایمیل، شناسه کاربری و رمز عبور موردنظر خود را وارد کنید.
  • پس از ورود اطلاعات، دو شرط در پایین صفحه برای شما نمایش داده می‌شوند که پس از مطالعه آن‌ها، باید گزینه تایید را بزنید.
  • حال پیغام “ثبت نام با موفقیت انجام شد. لینک فعالسازی به ایمیل شما ارسال شده است.” را مشاهده خواهید کرد.
  • در این مرحله از آموزش ثبت نام در اینماد باید به آدرس ایمیل خود مراجعه کرده و بر روی لینکی که از سمت این سایت برای شما ارسال شده است، کلیک کنید.

مرحله اول دریافت نماد الکترونیک، ثبت نام در سایت اینماد | لاک پشت

با طی کردن این 5 گام، شناسه کاربری شما در وب سایت اینماد تایید خواهد شد و برای انجام مراحل بعدی می‌توانید با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه شوید.

مرحله دوم: تکمیل فرم اطلاعات

پس از ثبت نام در اینماد، باید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه شوید و به قسمت تکمیل اطلاعات بروید. منویی روبروی شما ظاهر خواهد شد که باید از آن، گزینه تکمیل فرم اطلاعات را انتخاب کنید.

مرحله دوم دریافت نماد الکترونیک، تکمیل فرم اطلاعاتحالا در فرم نمایش داده شده، باید همه گزینه‌های ستاره دار را تکمیل کنید و در نهایت بر روی گزینه ذخیره کلیک نمایید. در صورتی که این اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید، پیام ثبت اطلاعات به شما نمایش داده می‌شود.

مرحله سوم آموزش دریافت نماد الکترونیکی: بارگذاری مدارک

پس از تکمیل فرم اطلاعات و دریافت تایید، باید به سراغ بارگذاری مدارک بروید. در این قسمت باید تصویر همه مدارک موردنیاز را که در قسمت قبلی بیان کردیم، بارگذاری کنید.

دریافت نماد الکترونیک مرحله سوم، بارگذاری مدارک | گروه لاک پشتاز میان این مدارک، بارگذاری تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه الزامی است. پس از بارگذاری صحیح مدارک، بر روی گزینه تایید کلیک کنید تا دوباره پیام ثبت اطلاعات به شما نمایش داده شود. همچنین مشاهده پیام بررسی نشده پس از بارگذاری هم نشان از ارسال صحیح مدارک است.

مرحله چهارم: تایید شماره تلفن همراه

مرحله چهارم از آموزش نماد اعتماد الکترونیک احراز اطلاعات نام دارد. در این مرحله نیاز است که صحت شماره تلفن همراه را تایید کنید. برای طی کردن این مرحله، استفاده از تلفن همراهی که شماره آن را در قسمت ثبت اطلاعات وارد کرده اید، کد ena367713 را به شماره 50004000452298 پیامک کنید.

تائید شماره همراه برای دریافت اینماد در سایت تجارت الکترونیک

پس از انجام این کار، حداکثر 10 دقیفه طول می‌کشد تا شماره تلفن همراه و ثابت شما تایید شود؛ شما باید پس از طی شدن این زمان، از سامانه خارج شده و مجددا با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، وارد سامانه اینماد شوید. حال مجددا به صفحه احراز اطلاعات بروید. در صورتی که پیام صحت تلفن همراه شما تایید شده است را مشاهده کردید، می‌توانید به سراغ مرحله بعد بروید.

مرحله پنجم: تایید صحت تلفن ثابت

پس از تایید شماره تلفن همراه، به سراغ مرحله پنجم از آموزش گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی می‌رویم. در این مرحله باید با استفاده از تلفن ثابتی که شماره آن رادر فرم تکمیل اطلاعات وارد کرده اید، با شماره 02185194748 تماس بگیرید. پس از شنیدن درخواست ورود کد تایید توسط سیستم، کدی را که در همین صفحه به شما نمایش داده شده است، وارد کنید. بعد از وارد کردن کد، 10 دقیقفه صبر کرده و سپس از سامانه اینماد خارج شوید. حالا مجددا وارد شوید و در قسمت احراز اطلاعات مطمئن شوید که شماره تلفن ثابت شما هم به درستی تایید شده است.

تائید شماره ثابت برای دریافت اینماد در مرحله پنجم در سایت تجارت الکترونیک

نکته مهم: در مرحله احراز اطلاعات، شماره تلفن ثابت و همراهی که وارد کرده اید، نمایش داده می‌شوند. بنابراین اگر اشتباهی در آن‌ها وجود دارد، می‌توانید با مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات شخصی شماره تلفن را قبل از تایید، تغییر دهید.

مرحله ششم: ثبت اطلاعات مربوط به کسب و کار

پس از طی کردن این 5 مرحله از آموزش دریافت نماد الکترونیک باید اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را وارد کنید. برای این کار بر روی گزینه کسب و کار کلیک کرده و سپس افزودن کسب و کار را بزنید.

دریافت اینماد مرحله ششم، ثبت اطلاعات کسب و کار | آژانس دیجیتال مارکتینگ لاک پشتحال باید اطلاعات مربوط به تجارتتان را بر اساس فرمی که برای شما نمایش داده شده، وارد کنید. در صورتی که دارای ملک اداری یا تجاری نیستید، در قسمت آدرس باید نشانی محلی را وارد کنید که با استفاده از آن می‌توان با مدیران این تجارت ارتباط برقرار کرد. همچنین این نکات را هم در نظر داشته باشید:

  • شماره تلفن را باید به همراه کد شهر و بدون فاصله وارد کنید.
  • حتما یک کد پستی معتبر را وارد کنید؛ زیرا اعتبار آن سنجیده خواهد شد.

نکته مهم: در ابتدای پر کردن این فرم، باید نوع فعالیت را بر روی گزینه غیرصنفی قرار دهید. پس از بررسی کارشناسی وبسایت و با اعلام کارشناس، باید نوع فعالیت را به صنفی تغییر دهید.

مرحله هفتم: گرفتن تاییدیه فنی

پس از اینکه اطلاعات خود را در قسمت کسب و کار وارد کرده و تیک ثبت اطلاعات را گرفتید، باید به سراغ گزینه مدیریت کسب و کار بروید. در این قسمت از آموزش گرفتن اینماد باید گزینه انجام تاییدیه فنی را بزنید تا فرمی برای شما باز شود.

دریافت نماد الکترونیک و دریافت تائیدیه فنی از سایت نماد تجارت الکترونیکبرای گرفتن تاییدیه فنی، تنها کافی است یکی از کارهایی را که در ادامه گفته شده، انجام دهید:

  • ایمیل مربوط به دامنه را وارد کنید تا کد تایید برای آن ارسال شود.
  • فایلی را که به شما داده شده، به طراح سایت بدهید تا در سرور سایت بارگذاری کند.
  • فایل متاتگ آماده شده را دانلود کرده و برای قرار دادن در صفحه اصلی به طراح سایت بدهید.
  • عبارت داده شده را در قسمت عنوان صفحه قرار داده و سپس تایید عنوان را بزنید. پس از گرفتن تاییدیه فنی می‌توانید این عنوان را تغییر دهید.

با انجام یکی از این موارد، مشخص می‌شود که شما دسترسی مجازی به وبسایت ثبت شده دارید و تاییدیه فنی پس از مدتی، به طور خودکار انجام می‌شود. در مواردی که مربوط به قرار دادن کد در سایت می‌شود، باید با طراح سایت خود هماهنگ شوید یا با دسترسی به پنل سایت، برای انجام این کارها اقدام کنید. در صورت استفاده از خدمات طراحی سایت اصفهان لاک پشت گرفتن تاییدیه فنی برای شما طولی نخواهد کشید.

مرحله هشتم: معرفی خدمات وب سایت

در مرحله هشتم از آموزش گرفتن اینماد باید خدمات وب سایت را مشخص کنید. برای این کار گزینه لیست خدمات و مجوزها را انتخاب کنید. سپس هر چهار بخش را بر اساس خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید پر کنید. حال گزینه تایید را انتخاب کنید تا اطلاعات شما ثبت شوند. پس از این کار، فرم نظرسنجی را تکمیل کنید.

تکمیل خدمات سایت موردنظر برای دریافت اینماد

نکته مهم: در صورتی که خدمات ارائه شده توسط وبسایت شما نیاز به دریافت مجوز از مراجع مختلف داشته باشد، باید تصویر مجوز را در سایت بارگذاری کنید.

مرحله نهم: احراز اطلاعات کسب و کار

در مرحله نهم از آموزش دریافت نماد الکترونیکی باید اطلاعات کسب و کار را برای تایید، در سامانه اینماد وارد کنید. این قسمت شامل سه بخش است که در ادامه توضیح داده می‌شوند.

  • تایید صحت ایمیل : در این قسمت باید ایمیل مربوط به دامنه را وارد کرده و سپس دکمه ارسال ایمیل را بزنید. یک کد تایید به آدرس واردشده ارسال می‌شود که باید آن را در کادر مربوطه وارد کرده و گزینه تایید را بزنید.
  • تایید صحت شماره تلفن: در این گام از ثبت نام در اینماد باید با شماره تلفن ثابت ثبت شده در قسمت اطلاعات کسب و کار، به شماره 02185194748 زنگ بزنید و کدی را که در همین قسمت به شما داده شده، در زمان درخواست سیستم، وارد کنید.
  • تایید صحت آدرس: برای تایید صحت آدرس در زمان ثبت نام اینماد باید آدرس پستی خود را در کادر مربوطه وارد کرده و سپس دکمه ارسال را بزنید.

احراز اطلاعات کسب و کار برای دریافت نماد الکترونیک

نکته مهم: در تمامی مراحل مربوط به تایید صحت اطلاعات مرتبط با کسب و کار، شماره تلفن، ایمیل و آدرسی که قبلا ثبت کرده اید، به شما نمایش داده می‌شوند. در صورتی که ایرادی در این قسمت‌ها وجود دارد، باید وارد قسمت ویرایش مشخصات کسب و کار بشوید و این اطلاعات را قبل از تایید، اصلاح کنید.

مرحله دهم آموزش گرفتن نماد الکترونیک: ارسال برای بررسی کارشناسی

پس از طی کردن این 9 مرحله، پرونده شما برای ارسال به کارشناس آماده شده است. حال باید بر روی گزینه ارسال پرونده برای بررسی کارشناسی بزنید. دقت داشته باشید که پس از زدن این دکمه، دیگر امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد؛ در نتیجه حتما قبل از ارسال، از صحت همه موارد مطمئن شوید. زمانی که دکمه ارسال را فشار دهید، کادری برای شما باز می‌شود که با استفاده از لینک‌های درون آن می‌توانید چک لیستالزامات برای بررسی کارشناسی را مطالعه کنید.

مرحله دهم دریافت اینماد، ارسال اطلاعات برای کارشناسی | لاک پشت

نکته مهم: حتما قبل از زدن تایید، این چک لیست را بخوانید و مطمئن شوید که همه موارد را در وبسایت خود رعایت کرده اید. زیرا در صورت عدم رعایت یکی از این موارد، بررسی کارشناسی شما منفی خواهد بود و گرفتن اینماد زمان بیشتری طول می‌کشد.

مرحله یازدهم: پیگیری روند انجام فرایند گرفتن اینماد و برطرف کردن ایرادها

فرایند بررسی کارشناسی وب سایت و صحت اطلاعات واردشده، چند روز طول می‌کشد. در این مدت، وضعیت درخواست شما در حال بررسی خواهد بود. در صورتی که کارشناس ایرادی را در وبسایت شما مشاهده کرده باشد، پرونده را به پنل شما برمی‌گرداند. در نتیجه گزینه اعلام نقص را روبروی درخواست خود مشاهده می‌کنید و می‌توانید با کلیک بر روی وضعیت چک لیست کسب و کار مواردی را که نیاز به اصلاح دارند، بررسی کنید.

مرحله یازدهم دریافت اینماد، رفع مشکلات اطلاعات | آژانس دیجیتال مارکتینگ لاک پشت

با کلیک بر روی این گزینه، چک لیست کارشناسی به شما نشان داده می‌شود و در برابر مواردی که رعایت نشده اند، عبارت عدم تایید دیده خواهد شد. با کلیک بر روی توضیحات، می‌توانید مواردی تاییدنشده از دید کارشناس را مطالعه کرده و برای برطرف کردن آن‌ها اقدام کنید. همچنین در این قسمت می‌توانید توضیحات خود را برای کارشناس مربوطه بنویسید. پس از اینکه همه موارد عدم تایید را اصلاح کردید، بر روی گزینه ارسال کلیک کنید تا پرونده مجددا برای بررسی کارشناسی ارسال شود.

مرحله دوازدهم: بررسی مدارک فیزیکی

در طی آموزش ثبت نام در اینماد گفتیم که نیازی به ارسال فیزیکی مدارک شخصی و تجاری شما نیست. اما پس از تایید کارشناسی، وضعیت درخواست شما به حالت بررسی مدارک فیزیکی درمی‌آید که با کلیک بر روی آن، باید یک تعهدنامه را دریافت کنید. این تعهدنامه را در دفترخانه امضا کرده و به همراه کپی برابر اصل مجوزهای بارگذاری شده در مرحله هشتم، به شماره پستی 6385-14155 ارسال کنید.

مرحله دوازدهم دریافت نماد الکترونیک، اطلاعات فیزیکی را ارسال کنیددقت داشته باشید که حتما مدارک را بر اساس مواردی که از شما خواسته شده ارسال کنید، در غیر این صورت تایید نخواهند شد و باید پس از برطرف کردن نقص، دوباره آن‌ها را بفرستید.

تایید نهایی ثبت نام در اینماد

پس از ارسال مدارک، وضعیت شما به حالت در حال بررسی توسط مدیر درمی‌آید. پس از تایید شدن مدارک ارسالی، وضعیت درخواست به صورت تایید نهایی درمی‌آید. حال باید گزینه دریافت کد نماد را بزنید و کد اعلام شده را در صفحه اول وبسایت خود قرار دهید. همچنین در این مرحله، نماد اعتماد الکترونیک هم بر روی وبسایت شما نمایش داده می‌شود.

مرحله سیزدهم دریافت اینماد، تائید نهایی ثبت نام در سایت نماد تجارت الکترونیک

هزینه گرفتن نماد اعتماد الکترونیک چقدر است؟

در صورتی که خودتان همه مراحل بالا را طی کنید، هیچ نایزی به پرداخت هزینه نیست و می‌توانید خیلی راحت نماد اعتماد الکترونیک را دریافت کنید. اما شرکت‌هایی هستند که خدمات ثبت اینماد را به صاحبان وبسایت‌های فروشگاهی و شرکتی ارائه می‌دهند و در قبال آن هزینه ای دریافت خواهند کرد. بنابراین هزینه اینماد تنها به شرکتی وابسته است که برای ثبت نام در اینماد از خدمات آن استفاده می‌کنید.

در نهایت باید بگوییم …

دریافت نماد اعتماد الکترونیک برای همه وبسایت‌های ارائه دهنده خدمات و محصولات یا به عبارتی فروشگاه‌های اینترنتی الزامی است. به همین دلیل لازم است که طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان را به کسی بسپارید که به خوبی زیرساخت‌های سایت شما را برای گرفتن اینماد فراهم خواهد کرد. در این مقاله از لاک پشت، آموزش دریافت نماد الکترونیکی را به شما ارائه دادیم تا بتوانید بدون هیچ مشکلی، این مراحل را پشت سر بگذارید.

سوالات متداول (FAQ)

نماد اعتماد الکترونیک تا چه زمانی اعتبار دارد؟

اعتبار اینماد برابر دو سال است و پس از آن باید روند تمدید نماد الکترونیک را طی کنید. در این صورت سایت شما مجددا بررسی شده و در صورت تایید، می‌توانید اینماد خود را تمدید کنید.

آیا برای گرفتن اینماد نیازی به مراجعه حضوری وجود دارد؟

خیر. در حال حاضر کلیه مراحل مربوط به دریافت نماد اعتماد الکترونیک به صورت آنلاین انجام می‌شوند. در نتیجه نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت.

آیا می‌توان قبل از راه اندازی سایت، ثبت نام اینماد را انجام داد؟

خیر. یکی از قوانین اصلی در آموزش گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی این است که باید قبل از ارسال درخواست، وب سایت خود را راه اندازی کرده باشید.

آیا اتباع خارجی می‌توانند نماد اعتماد الکترونیک دریافت کنند؟

بله. شما می‌توانید در زمان ثبت نام در اینماد، گزینه شخص حقیقی – اتباع خارجی را کلیک کرده و سپس سایر مراحل را طی کنید.

آیا می‌توان نام کاربری را در سامانه اینماد تغییر داد؟

خیر. امکان تغییر نام کاربری در این سامانه وجود ندارد و دائمی است.

چرا فرم تکمیل اطلاعات در زمان ثبت در اینماد باز نمی‌شود؟

در صورتی که با کلیک بر روی گزینه تکمیل اطلاعات این فرم برای شما نمایش داده نشد، صلاحیت متقاضی توسط پلیس اماکن تایید نشده است. در نتیجه نیاز است که شما از پلیس اماکن پیگیری‌های لازم را انجام دهید تا صلاحیت شما تایید شود و امکان ثبت اطلاعات در پنل برای شما وجود داشته باشد.

چگونه می‌توان از مشکلات ایجادشده در حین ثبت نام مطلع شد؟

در صورتی که در حین ثبت نام به مشکلی مانند باز نشدن فرم‌ها یا غیرفعال بودن یک گزینه برخورد کردید، باید از قسمت بالا و سمت چپ پنل خود، بر روی آیکون چهارم که کارهای در دست انجام نام دارد کلیک کنید. در این صورت می‌توانید پیغام‌های خطا را مشاهده کرده و برای رفع آن‌ها اقدام کنید.

آیا تصاویر بارگذاری شده در حین ثبت نام اینماد دارای محدودیت حجم و اندازه هستند؟

خیر. در حال حاضر محدودیتی برای این موارد در سایت اینماد در نظر گرفته نشده است.

آیا در صورتی که آدرس واردشده برای کسب و کار مسکونی باشد، مشکلی ایجاد خواهد شد؟

خیر. اگر یک ملک تجاری برای کسب و کار خود ندارید، می‌توانید در قسمت اطلاعات کسب و کار ثبت نام در اینماد، یک آدرس مسکونی را وارد کنید که از طریق آن می‌توان با شما ارتباط برقرار کرد.

آیا پس از ثبت نام در اینماد، می‌توان اطلاعات را ویرایش کرد؟

بله. در صورتی که نیاز به ویرایش اطلاعات پس از ثبت نهایی داشته باشید، می‌توانید گزینه پشتیبانی و سپس ارسال تیکت را انتخاب کنید. حال یک فرم نمایش داده می‌شود که باید آن را پر کرده و اطلاعات جدید را ثبت نمایید.

آیا می‌توان شخصیت حقیقی را به حقوقی تغییر داد؟

بله. در صورتی که بخواهید پس از ثبت نام در اینماد، شخصیت حقیقی را به حقوقی تغییر دهید، باید تصویر اساسنامه و آگهی روزنامه رسمی شخصیت حقوقی را بارگذاری کنید. همچنین در صورت نیاز به تبدیل شخص حقوقی به حقیقی باید صفحه اول شناسنامه و روی کارت ملی، در بخش فایل‌های ضمیمه بارگذاری شود.

به این مقاله امتیاز دهید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − ده =