لوگو گروه طراحی سایت و سئو لاک پشت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آیا تولید محتوا در فروش موثر است؟

آیا یک وب‌سایت دارید که هیچ خروجی برایتان ندارد؟ آیا احساس می‌کنید که با طراحی وب سایت پول خود را به دست آب داده‌اید؟ آیا هر روز به پیشرفت رقبای خود نگاه می‌کنید و متعجب هستید که چرا شما چنین جایگاهی ندارید؟ آیا در آرزوی یک مشتری، چشمتان به در سفید شده است؟ پس احتمالا تا به حال چیزی درباره تولید محتوا برای فروش بیشتر نشنیده‌اید. پس این مقاله برای شما است!

با محتوا پول پارو کن
راهنمای مطالعه

تاثیر محتوا در فروش

موتور کسب و کار شما نیاز به سوخت دارد

تصور کنید در یک جاده در حال رانندگی هستید و از مناظر اطرافتان لذت می‌برید؛ اما ناگهان ماشین شما به پت‌پت می‌افتد و ساکت و خاموش در وسط جاده متوقف می‌شود! اینجا همان جایی است که باید یک ظرف در دست بگیرید و در کناره جاده بایستید تا یک نفر به شما سوخت برساند! اما فکر کنید که اگر یک مخزن پر از بنزین در ماشین خود داشتید؛ چه اتفاقی می‌افتاد؟ دیگر نیازی به یک منجی نداشتید!

این دقیقا همان اتفاقی است که پس از طراحی یک سایت یا راه انداختن یک پیج اینستاگرام برای شما می‌افتد! زمانی که موتور کسب و کار شما به یک سوخت قدرتمند برای ادامه مسیر خود نیاز دارد. اما سوخت وب‌ سایت یا پیج اینستاگرام چیست؟ محتوا! تولید محتوا همان چیزی هستند که می‌تواند موتور کسب و کار شما را روشن نگه دارد و درست در زمانی که فکر می‌کنید همه چیز تمام شده است؛ درهای جدید را به رویتان باز می شود. پس هرگز قدرت تولید محتوا برای فروش بیشتر را دست کم نگیرید. همه این داستان‌ها برای رسیدن به این نقطه بود که یک جمله کلیدی را به شما بگوییم:

اگر می‌خواهید بدون توقف، به مسیر کسب درآمد از وب‌سایت یا پیج اینستاگرام ادامه دهید؛ قدرت محتوا را جدی بگیرید.

نوشته شما اصلی‌ترین راه ارتباطی شما با مشتری است؛ بنابراین باید به قدر کافی قدرتمند باشد تا بتواند او را ترغیب به خرید کند. البته به شرطی تولید محتوا برای فروش بهتر موثر است که شما مرحله طراحی یک سایت را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید. پس پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مقاله طراحی سایت چیست را بخوانید؛ تا اولین خشت از بنای کسب و کار خود را کاملا صاف و محکم جایگذاری کنید.

حال زمان آن فرا رسیده که وارد مرحله تولید محتوا شوید. باید بدانید که نباید هر نوع سوختی را در موتور کسب و کارتان بریزید؛ کیفیت نوشته شما، تعیین‌کننده کیفیت حرکت شما رو به جلو است. اما این متن ها چگونه می‌توانند چراغ کسب و کار شما را روشن نگه دارند و بر روی فروش شما تاثیر بگذارند؟

با تولید محتوا برای فروش بیشتر وارد نتایج ارگانیک خواهید شد

1. با تولید محتوا برای فروش بیشتر وارد نتایج ارگانیک خواهید شد

زمانی که شما یک عبارت را در گوگل یا دیگر موتورهای جستجو سرچ می‌کنید؛ یک سری وب‌ سایت برای پاسخ به سوال شما نمایش داده می‌شوند. همه این وب‌سایت‌ها به استثنای آن‌هایی که علامت Ad را در بالای آدرس خود دارند؛ به عنوان نتایج ارگانیک شناخته می‌شوند. بدون شک شما هم مانند نود درصد از افراد، تنها به نتایج موجود در صفحه اول اکتفا می‌کنید و بر روی آن‌ها کلیک خواهید کرد. آنچه این وب‌ سایت‌ها را مهمان صفحه اول گوگل کرده است؛ نوشته و متن آن‌ها است. زیرا آن‌ها در متن خود چیزی را ارائه داده‌اند که شما به دنبال آن می‌گردید. بنابراین اگر به فکر استفاده از تولید محتوا برای فروش بیشتر هستید؛ این همان راهی است که شما هم باید برای کسب و کار خود در پیش بگیرید. یعنی

  • از کلماتی استفاده کنید که به سوالات مشتری شما پاسخ می‌دهند.
  • پاسخ سوالات را به جذاب‌ترین شکل ممکن ارائه دهید.
  • به موتورهای جستجو بفهمانید که شما پاسخ این سوال را دارید.

تبریک! شما در میان نتایج ارگانیک هستید و حالا باید منتظر بمانید تا مشتری بر روی سایت شما کلیک کند.

محتوا دومین گام برای برندینگ است

2. محتوا دومین گام برای برندینگ است

اولین کاری که باید برای برند سازی خود انجام دهید؛ پر کردن فرم سفارش طراحی لوگو حرفه‌ای است. داشتن یک لوگو به شما کمک می‌کند تا با یک نماد ساده و زیبا، در ذهن مخاطب خود ثبت شوید. اما آنچه شما را به عنوان یک برند معتبر در ذهن مخاطب ماندگار می‌کند؛ نوشته شما است. باید در متن خود به مشتری ثابت کنید که دقیقا همان چیزی را دارید که او می‌خواهد. پس باید بر روی مواردی تمرکز کنید که مخاطب هدفتان به آن نیاز دارد و در جستجوی آن است. به این ترتیب می‌توانید مشتریان بالقوه را به خودتان نزدیک کنید و به عنوان حلال مشکلات شناخته شوید. این گونه است که مسیر شما در تولید محتوا برای فروش بیشتر به مقصد می‌رسد و می‌توانید بگویید که یک کسب و کار اینترنتی موفق را راه‌اندازی کرده‌اید.

علاوه بر این، با استفاده از تولید محتوای ارزشمند، به مشتریان می‌گویید که کسب و کارتان درباره چیست و دقیقا در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید. در نتیجه می‌توانید همه افرادی را که به خدماتتان نیاز دارند؛ به سمت خود جلب کنید.

محتوا ابزاری قدرتمند برای حفظ ارتباط با مشتریان بالقوه است

3. محتوا ابزاری قدرتمند برای حفظ ارتباط با مشتریان بالقوه است

خودتان را به جای فردی بگذارید که با جستجوی عبارتی در گوگل، به دنبال راهی برای رفع مشکل یا جوابی برای سوال خود است. آیا با همان وب‌ سایتی که در ابتدا می‌بینید؛ قرارداد می‌بندید؟ واضح است که این کار یک ریسک بزرگ برای مشتریان است. پس شما به عنوان یک کسب و کار، باید از طریق محتوا به مشتریان خود ثابت کنید که قابل اعتماد هستید و قبلا هم از پس حل کردن چنین مشکلاتی برآمده‌اید.

چگونه می‌توان از تولید محتوا برای فروش بهتر استفاده کرد؟

چگونه می‌توان از تولید محتوا برای فروش بهتر استفاده کرد؟

تا اینجای کار تلاش کردیم تا شما را با توان محتوا برای حفظ قدرت شما درحرکت به سمت جلو آشنا کنیم. اما چگونه می‌توانید از این پتانسیل استفاده کرده و آن را به انرژی جنبشی تبدیل کنید؟ برای این کار تنها کافی است یک کار انجام دهید: تولید محتوا را به یک شرکت حرفه ای بسپارید.

خلاف آن چه به نظر می‌رسد؛ تولید و نوشتن محتوا برای وب‌ سایت کار چندان ساده‌ای نیست. این کار قواعد و چارچوب‌هایی دارد که در نهایت شما را وارد فهرست نتایج برتر ارگانیک خواهد کرد. بنابراین بهتر است که یک شرکت خوب را برای استفاده از خدمات تولید محتوا در اصفهان را انتخاب کنید و همه کار را به او بسپارید. تنها کافی است که ارتباط خود را به طور دائمی با تولیدکننده‌های محتوا حفظ کنید و اطلاعات تخصصی مورد نیاز را در اختیار آن‌ها قرار دهید. در این صورت به یک تیم شکست‌ناپذیر تبدیل خواهید شد، که تنها از تولید محتوا برای فروش بهتر استفاده کرده و خود را به مجهزترین ابزارها برای موفقیت در این مسیر مجهز کرده است.

علاوه بر این برای اینکه بتوانید از همه قدرت نوشته برای راه‌اندازی کسب و کار خود استفاده کنید؛ باید انواع مختلفی از آن را در دست داشته باشید. محتوای تصویری، متنی، ویدئویی، اینفوگرافیک، پادکست و صدها نوع دیگر که هر کدام می‌توانند در نوع خود، مشتریانی را با سلیقه‌های مختلف برای شما به ارمغان بیاورند. این همان چیزی است که یک شرکت حرفه ای تولید محتوا به شما خواهد داد.

پس نتیجه می‌گیریم …
اگر نمی‌خواهید موتور کسب و کارتان به پت‌پت بیفتد و شما را در میانه راه نگه دارد؛ باید قدرت تولید محتوا برای فروش بیشتر را جدی بگیرید. نوشته منحصر به فرد و جذاب همراه با المان‌های گرافیکی، همان سوخت موشکی است که با استفاده از آن می‌توانید تا اوج موفقیت بالا بروید.

یک محتوای باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک محتوای با کیفیت چه ویژگی هایی دارد ؟

منحصر به فرد است جذاب و کاربرپسند است روان و خوانا نوشته می‌شود برای موتورهای جستجو بهینه شده است برای مخاطبان هدف شما نوشته شده است

ایا وبسایت شما تنها مکانی است که برای انتشار محتوا در اختیار دارید؟

خیر. شما می‌توانید از همه پتانسیل اینترنت برای دیده شدن استفاده کنید. واضح است که وب‌سایت شما در ابتدای مسیر، بازدیدکننده زیادی ندارد؛ بنابراین باید محتوای ارزشمند خود را در جایی منتشر کنید که توسط افراد زیادی دیده می‌شود.

ایا تولید محتوا تنها چیزی است که برای افزایش فروش نیاز دارید؟

متاسفانه خیر. طراحی سایت، تولید محتوا و سئو حلقه‌های زنجیری هستند که هیچ‌گاه از هم جدا نمی‌شوند. برای اینکه به فروش بیشتر برسید؛ باید هر سه این‌ها را با هم داشته باشید. پس بهتر است از همان ابتدا شرکتی را انتخاب کنید که همه این خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

چه مشاغلی به نولید محتوا نیاز دارند؟

در دنیای امروز دیگر هیچ شغلی از اینترنت جدا نیست. پس حتی اگر یک سوپرمارکت کوچک هستید که می‌خواهید فروش خود را افزایش دهید؛ به تولید محتوا نیاز خواهید داشت.

به این مقاله امتیاز دهید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یک =