لوگو گروه طراحی سایت و سئو لاک پشت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به روزرسانی الگوریتم اصلی 12 سپتامبر 2022 گوگل

گوگل امروز اعلام کرده که فرایند به روز رسانی هسته این موتور جستجو در حال انجام است و انتظار می‌رود که در دو هفته آینده، تغییرات قابل توجهی در نتایج جستجو ظاهر شوند. تکمیل این به روز رسانی حدود دو هفته طول می‌کشد و دومین آپدیت گسترده ای است که در سال 2022 توسط گوگل انجام می‌شود.

به روزرسانی الگوریتم اصلی 12 سپتامبر 2022 گوگل
راهنمای مطالعه

معرفی به روزرسانی 12 سپتامبر 2022 گوگل

اعلام گوگل در توییتر نشان می‌دهد که امروز 21شهریور 1401، به روز رسانی اصلی سپتامبر 2022 گوگل منتشر شده و زمانی که این عرضه کامل شود، صفحه رتبه بندی نتایج جستجو تغییر خواهد کرد. این عرضه از صبح امروز شروع شده که بلافاصله پس از به پایان رسیدن زمان به روزرسانی الگوریتم helpful content است. بر طبق اعلام گوگل، تغییراتی که ایجاد می‌شوند به خوبی توسط بازاریابان محتوا و کارشناسان سئو حس خواهند شد.

تغییرات در نتایج جستجو توسط به روزرسانی 12 سپتامبر

پس از تکمیل این آپدیت، در عرض چند روز متوجه تغییرات سایت خود خواهید شد. از آنجا که این به روز رسانی در مقایسه با همه آپدیت‌های قبلی گسترده‌تر است، انتظار می‌رود که نتایج جستجو در بیشتر زبان‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. بر طبق گفته دنی سالیوان، ادامه‌دار شدن آپدیت الگوریتم helpful content با این روند نشان می‌دهد که گوگل در حال ارسال سیگنال محتوای مفید بر روی همه سراچه‌ها است و می‌خواهد ترازوی افرادی را که در این زمینه تلاش کرده‌اند، تا حد زیادی بالا ببرد.

طبق گفته دنی سالیوان، سیگنال به روز رسانی الگوریتم content helpful به تنهایی برای تغییر رتبه‌ها در نتایج جستجو کافی نیست و این به روز رسانی هسته گوگل در سپتامبر 2022 می‌تواند تغییرات بسیار مهم‌تری را ایجاد کند. البته همه این‌ها حس و گمان هستند و برای دیدن تغییرات، باید تا پایان زمان عرضه منتظر ماند.

نحوه برخورد با آپدیت جدید سپتامبر گوگل

برای اینکه بتوانید تغییرات سایت خود را در طی این به روز رسانی هسته گوگل پیگیری کنید، نیاز است که تغییراتی را که در کنسول رخ می‌دهند، دنبال نمایید. همچنین باید حداقل تا چند هفته اخیر منتظر تغییر در رتبه بندی خود باشید تا بتوانید به رتبه اصلی وب‌سایت خودتان پی ببرید. در صورتی که ضربه خوردید رتبه شما کاهش پیدا کرد، نیاز است که محتواهایتان را به روز کرده و همچنان اقدامات سئو سفید را پیش ببرید؛ در این صورت حتما در به روز رسانی بزرگ بعدی، جایگاه بهتری را به دست خواهید آورد.

به این مقاله امتیاز دهید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =