لوگو گروه طراحی سایت و سئو لاک پشت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

چه وبسایت هایی را نمیتوان با وردپرس ساخت؟

وردپرس یکی از پلتفرم‌های بسیار محبوب در دنیا برای طراحی سایت است که امروزه درصد زیادی از وبسایت‌ها با استفاده از آن توسعه پیدا کرده‌اند. اما باید بدانید که اگر دانش کدنویسی نداشته باشید، برخی از سایت‌ها را نمی‌توانید با وردپرس پیاده‌سازی کنید و برای شما محدودیت پیش می‌آید. در این مقاله از لاک پشت می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که چه سایت هایی را نمیتوان با وردپرس ساخت و محدودیت های این cmc چیست؟

چه سایت هایی را نمیتوان با وردپرس ساخت
راهنمای مطالعه

آیا سایتی وجود دارد که نتوان با وردپرس ساخت؟

چه سایت هایی را نمیتوان با وردپرس ساخت؟ این سوالی است که ما بارها و بارها شنیده‌ایم و خیلی از افراد به دنبال پاسخ آن می‌گردند. اما تجربه به ما ثابت کرده که تا حال حاضر، هیچ سایتی وجود نداشته که نتوان آن را با استفاده از وردپرس توسعه داد. باید بدانید که وردپرس یک سیستم متن باز است و خیلی از برنامه نویس‌ها برای اضافه کردن امکانات جدید به آن، فعالیت می‌کنند. بنابراین بهتر است که این سوال را به صورت دیگری مطرح کنیم!

این صفحه را هم ببینید: طراحی سایت فروشگاه آنلاین در اصفهان

یعنی بپرسیم که آیا بدون داشتن دانش کدنویسی می‌توان هر سایتی را با وردپرس توسعه داد؟ پاسخ به این سوال قطعا خیر است؛ زیرا اضافه شدن خیلی از امکانات به سایت وردپرسی، نیاز به داشتن دانش کدنویسی دارد و با قالب‌ها یا افزونه‌های موجود نمیتوان این امکانات را اجرایی کرد. در نتیجه اگر شما بتوانید در محیط وردپرس کدنویسی کرده و آن را توسعه دهید، دیگر هیچ محدودیتی برای طراحی وب سایت با وردپرس نخواهید داشت.

چه ایده هایی با وردپرس اجرا نمی‌شوند؟

همانطور که گفتیم، اگر برنامه نویسی بلد نباشید و تنها به افزونه‌ها یا قالب‌های موجود تکیه کنید، برخی از ایده‌ها را نمی‌توان با وردپرس اجرایی کرد که مهمترین آنها عبارتند از:

ایده هایی که نمی توان با وردپرس اجرایی کرد با آژانس لاک پشت

  • ایده هایی که نیاز به کدنویسی دارند

اولین پاسخی که می‌توان به سوال ” چه سایت هایی را نمیتوان با وردپرس ساخت ” داد، ایده‌هایی است که نیاز به کدنویسی پیشرفته دارند. به عبارت بهتر شما تنها سایت‌هایی را می‌توانید با استفاده از وردپرس توسعه دهید که قالب‌ها و افزونه‌های مربوط به آنها از قبل وجود داشته باشند. در غیر این صورت خودتان باید دست به کار شده و این سایت‌ها را با استفاده از برنامه نویسی و کدزنی طراحی کنید.

  • سیستم چت آنلاین

اگر قصد دارید که یک سیستم چت آنلاین طراحی کرده و آن را به سایت‌های دیگر بفروشید، نیاز به دانش کدنویسی خواهید داشت و نمی‌توانید بدون اطلاع از نحوه برنامه نویسی در این پلتفرم، این نوع سایت‌ها را توسعه دهید. البته امروزه افزونه‌هایی هستند که شما می‌توانید به سایت وردپرسی خود اضافه کرده و سیستم چت آنلاین را راه‌اندازی کنید؛ اما اگر می‌خواهید یکی از کسانی باشید که این افزونه‌ها را می‌فروشد، نیاز به استفاده از برنامه نویسی خواهید داشت.

همچنین بخوانید: محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرسی

  • برگزاری وبینارهای آنلاین

یکی دیگر از پاسخ‌های سوال ” چه سایت هایی را نمیتوان با وردپرس ساخت ” مربوط به کسانی است که می‌خواهند وبینارهای آنلاین را در سایت خود برگزار کنند. این نوع وبینارها نیاز به طراحی یک پلتفرم اختصاصی برای کنترل صدا و تصویر دارند که بتواند اتصال کلیه کاربران را به راحتی مدیریت کند. به همین دلیل نمی‌توان آنها را با استفاده از افزونه‌ها و قالب‌های موجود وردپرس طراحی کرد.

در نهایت باید بگوییم …

طراحی سایت با وردپرس یکی از محبوبترین کارها در دنیای امروز است؛ با این حال باید بدانید که اگر نیاز به امکانات خاصی دارید، شاید نتوانید آن را با امکانات موجود در وردپرس طراحی نمایید. پس اگر قصد دارید بدانید که ایده ذهنی‌تان با وردپرس قابل اجرا است یا نه، باید با یک شرکت متخصص در این زمینه تماس بگیرید تا در این فضا تحقیق کرده و پاسخ این سوال را به شما ارائه دهد.

سوالات متدوال

آیا دیجی کالا از وردپرس استفاده می‌کند؟

خیر. زیرا زمانی که دیجی کالا شروع به توسعه کرد، وردپرس هنوز یک سیستم مدیریت محتوای شناخته نشده بود که توسعه زیادی پیدا نکرده بود. در نتیجه نمیتوانست امنیت کاربران دیجی کالا را فراهم کرده و امکان توسعه سایت تا این حد را فراهم کند.

آیا برای طراحی سایتهای دولتی، وردپرس مناسب است؟

بله. سایتهای دولتی زیادی هستند که با استفاده از وردپرس ساخته شده اند؛ اما به دلیل اینکه این سایتها ورودی زیادی دارند، باید از هاست و سرور بسیار قدرتمند برای آنها استفاده کرد.

آیا وردپرس برای سایت فروشگاهی مناسب است؟

بله. وردپرس امکانات و قالبهای بسیار متنوع و جذابی را برای توسعه فروشگاههای اینترنتی در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آنها می‌توانید یک سایت منحصر به فرد بسازید.

به این مقاله امتیاز دهید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =